ZVOLTE CÍLOVOU SKUPINU pro přehlednější zobrazení.
    Věk:
    10let-99let
    Délka programu:
    40 minut
    Jazyky programu:
    Česky

Sluchátka s cizojazyčným dabingem jsou dostupná pouze s rezervací učiněnou se 30 minutovým předstihem.

Premiéra:
    21. 9. 2016

Živě komentovaný pořad žákům představí všechny planety sluneční soustavy, ukážeme vám jejich strukturu a několik zajímavostí o každé z nich. Dozvíte se, jak se orientovat na denní i noční obloze. A dokonce vycestujeme až na samou hranici známého vesmíru.

Po projekci mohou žáci využít interaktivních exponátů Expozice Vesmír k opakování znalostí získaných při projekci. Pro žáky 5. třídy je možno využít připravených pracovních listů.

Každý žák obdrží pracovní list, který využije již při projekci, ale především pak v expozici plněním úkolů na stejné téma, tak aby si znalosti dokonale zapamatoval.

Pracovní listy jsou určeny primárně pro 6. a 9. třídu (zaměřené na probírané učivo tématu sluneční soustava ve fyzice a zeměpisu). Pracovní listy lze využít i pro žáky ostatních ročníků.

Anotace pro SŠ:

Tématická videa z produkce Techmania Science Center