ZVOLTE CÍLOVOU SKUPINU pro přehlednější zobrazení.
    Věk:
    11let-99let
    Délka programu:
    45 minut
    Jazyky programu:
    Anglicky
    Česky
    Německy

Sluchátka s cizojazyčným dabingem jsou dostupná pouze s rezervací učiněnou se 30 minutovým předstihem.

Snímek odhaluje tajemství naší Galaxie, tajemství miliardy hvězd. Nová vesmírná mise pátrá po počátcích Mléčné dráhy. Jak vznikala? Jaký je původ jmen souhvězdí, mýtů a ság? Diváci se stávají svědky zkoumání nezměrných vzdáleností mezi hvězdami, mlhovinami a galaxiemi, svědky hledání počátků naší vlastní historie.

Cesta za miliardou hvězd popisuje zkoumání vzdáleností mezi hvězdami, mlhovinami a galaxiemi. Žáci se dozvědí řadu zajímavých informaci o historii poznávání oblohy, o typech hvězd, měření polohy hvězd pomocí trigonometrie a o misi Gaia, jejímž hlavním úkolem bylo získat nejnovější poznatky o podobě Mléčné dráhy. Film je promítán v českém a volitelně v anglickém jazyce.

Anotace pro SŠ:

Cesta za miliardou hvězd popisuje zkoumání vzdáleností mezi hvězdami, mlhovinami a galaxiemi. Studenti se dozvědí řadu zajímavých informaci o historii poznávání oblohy, o typech hvězd, měření polohy hvězd pomocí trigonometrie a o misi Gaia, jejímž hlavním úkolem bylo získat nejnovější poznatky o podobě Mléčné dráhy. Film je promítán v českém a volitelně v anglickém jazyce.

Film je promítán v českém a volitelně v anglickém jazyce.

Anotace pro vysoké školy:

Videa:
    Trailer k filmu Cesta za miliardou hvězd

Odborné dotazy