ZVOLTE CÍLOVOU SKUPINU pro přehlednější zobrazení.
    Věk:
    9let-99let
    Délka programu:
    45 minut
    Jazyky programu:
    Anglicky
    Česky

Sluchátka s cizojazyčným dabingem jsou dostupná pouze s rezervací učiněnou se 30 minutovým předstihem.

Premiéra:
    1. 7. 2019

Tak se to přece stalo! I když jste několikrát restartovali počítač a nakonec převzali ruční řízení, tvrdému dopadu přistávacího modulu na měsíční povrch jste nezabránili. Žijete, také skafandr vypadá neporušený, většina zařízení však zkáze neunikla. A tak nezbývá než se pěšky vydat za záchranou. Dokážete to?

Prožijte spolu s hlavní hrdinkou Sárou a jejími průvodci jedinečné dobrodružství na staré měsíční základně u Hadleyho brázdy, kde před více než sto roky přistála výprava Apollo 15. Podaří se trosečnici zprovoznit starou základnu? Pomůže jí dobrosrdečný robůtek 54-L 50-G přezdívaný Labi, jinak také vášnivý zahradník? A nezkazí celý plán na záchranu až nepříjemně zvědavý H-Ugo?

Nebojácná Sára je vlastně takový vesmírný Robinson Crusoe. Spadla na Měsíc a musím počkat, až si pro ni přiletí záchranná kosmická loď. Jestli to zvládne, dozvíte se v představení Robinsonka, které vzniklo za spolupráce Hvězdárny a planetária Brno a Charta Lintea. Hráli a namluvili herci Městského divadla Brno, scénář a režie Petr Hloušek.

Odborné dotazy