ZVOLTE CÍLOVOU SKUPINU pro přehlednější zobrazení.
    Věk:
    11let-99let
    Délka programu:
    1 Minute
    Jazyky programu:
    Anglicky
    Česky

Sluchátka s cizojazyčným dabingem jsou dostupná pouze s rezervací učiněnou se 30 minutovým předstihem.

Výprava neomezená prostorem ani časem, výprava k hranicím lidského poznání vesmíru. Cestou publikum poznává objekty známé, jako je třeba Venuše nebo planetky a komety sluneční soustavy, ale i objekty méně známé, jako jsou naši nejbližší hvězdní sousedé. Film zkoumá jejich planety a tamní podmínky pro život a následně se vydává za krásami naší Galaxie, přes okolní galaktické sousedy, až na samotné hranice nám známého vesmíru.

Žáci se vydají na poutavou výpravu neomezenou prostorem ani časem, až k hranicím lidského poznání vesmíru. Cestou poznají objekty známé, jako je třeba Venuše nebo planetky a komety sluneční soustavy, i objekty méně známé, jako jsou naši nejbližší hvězdní sousedé. Prohlédnou si jejich planety a tamní podmínky pro život. Poté se vypraví za krásami naší Galaxie, přes okolní galaktické sousedy, až na samotné hranice nám známého vesmíru.

Anotace pro SŠ:

Anotace pro vysoké školy:

Studenti se vydají na poutavou výpravu neomezenou prostorem ani časem, až k hranicím lidského poznání vesmíru. Cestou poznají objekty známé, jako je třeba Venuše nebo planetky a komety sluneční soustavy, i objekty méně známé, jako jsou naši nejbližší hvězdní sousedé. Prohlédnou si jejich planety a tamní podmínky pro život. Poté se vypraví za krásami naší Galaxie, přes okolní galaktické sousedy, až na samotné hranice nám známého vesmíru. Film je promítán v českém a volitelně v anglickém jazyce. Film je promítán v českém a volitelně v anglickém jazyce.

Tématická videa z produkce Techmania Science Center