ZVOLTE CÍLOVOU SKUPINU pro přehlednější zobrazení.
    Věk:
    8let-14let
    Plocha:
    500 m2
    Jazyky programu:
    Anglicky
    Česky
    Německy
    Omezení přístupu:
    Zmraz si svůj stín: Nevhodné pro lidi trpící epilepsií - blikání světla.
    Anotace pro veřejnost:

Přidejte se do týmu Chemistrů! Chcete se dozvědět, které látky nesmíte doma smíchat nebo proč jedna látka voní pokaždé jinak? Přidejte se k týmu Chemistrů a objevte fascinující svět chemie, která nás obklopuje na každém kroku. Pět vášnivých chemiků vás zasvětí do tajů chemie. Spolu s nimi zjistíte, že chemie je velmi důležitá a nepostradatelná. S každou postavou budete provádět různé experimenty. Uvidíte, jak vzniká popcorn, zavřete se do mýdlové bubliny, zmrazíte si svůj stín a dozvíte se, že superlepidlo je opravdu super. S Chemistry ovládnete chemii!

Expozice Chemistři žákům ukáže, že chemie je všude kolem nás a také v našem těle. Žáci zjistí, že je vše tvořeno malými částicemi – atomy. Expozice je členěna na čtyři hlavní témata: chemie a lidské tělo, materiály, chemie a příroda, zákon akce a reakce. Krásu chemie budou žáci objevovat s pěti postavami z týmu Chemistrů. Každá postava se zaměřuje na určité téma, které se snaží žákům hravě objasnit. Žáci se například dozvědí, jak příroda inspirovala vynálezce k výrobě suchého zipu, jaké produkty vznikají frakční destilací ropy, co je to elasticita a viskozita a proč po jídle říháme. Vyzkouší si, co se stane, když se spojí oheň a vítr a objeví, kde všude se v běžných výrobcích setkáme s různými prvky.

Odborné dotazy