ZVOLTE CÍLOVOU SKUPINU pro přehlednější zobrazení.
    Věk:
    11let-99let
    Jazyky programu:
    Anglicky
    Česky
    Německy
    Anotace pro veřejnost:

Experimenty byly odjakživa základem fyziky. Dodnes se musí každý nový fyzikální poznatek ověřovat pokusem. V naší největší stálé expozici na tebe čeká 92 exponátů, které přímo vybízejí k hraní a zkoušení. Zdaleka nejsou jednoúčelové. Jejich popisky jsou pouhým úvodem do všeho, co s nimi lze zkoušet a zažívat. Často se pokoušíme navázat exponát na zkušenosti z obyčejného života. Otázky „Pro zVĚDAvé“ jsou pak prvním krokem k hlubšímu poznání.

U každého exponátu najdeš také návod, jak s ním zacházet, tipy na to, co lze s exponátem zkoušet, a vědecké poznatky, které se k exponátu vážou. Pokud bys stál o ještě více informací, tak si mobilem nebo tabletem načti QR kód, který je součástí popisku. Pro připojení k internetu můžeš využít wifi „Techmania free“.

Expozice pokrývá většinu odvětví fyziky a zasahuje i do dalších oborů. Věnuje se matematice, strojírenství, biologii, elektrotechnice, architektuře, hudbě, malířství, filmu a námořnictví.

U každého exponátu najdeš také návod, jak s ním zacházet, tipy na to, co lze s exponátem zkoušet, a vědecké poznatky, které se k exponátu vážou. Pokud bys stál o ještě více informací, tak si mobilem nebo tabletem načti QR kód, [sem bych dal malou grafiku QR kódu, aby všichni viděli, co to je] který je součástí popisku. Pro připojení k internetu můžeš využít wifi „Techmania free“.

Anotace pro SŠ:

Anotace pro vysoké školy

Anotace pro vysoké školy:

Exponáty